Budowanie kampanii marketingowych jak z klocków lego w oparciu o e-mail, sms, telefon i Internet – Marcin Kostecki
Na koniec drugiej części konferencji na scenie pojawił się Marcin Kostecki, który udowadniał że kampanie marketingowe można budować niczym z klocków Lego dokładając według potrzeb kolejne elementy. Tym co niewątpliwie wyróżniało tą prezentację był quiz SMSowy prowadzony podczas niej. Był on ściśle związany z prezentowaną tematyką mając zachęcić do jeszcze bardziej uważnego słuchania tak aby mieć możliwość wychwycenia odpowiedzi na kolejne pytania.
Jeśli zaś chodzi o samą prezentację to podczas niej dowiedzieliśmy się czym jest performance marketing poznając przy tym zarówno te bardziej jak i mniej znane typy mediów wykorzystywanych w jego ramach. Chwila poświęcona została również rodzajom prowadzonych kampanii oraz wykorzystywanym modelom rozliczeń. W ten sposób przekazane nam zostały podstawy niezbędne do tego aby zrozumieć drugą część prezentacji.
Podczas niej mieliśmy okazję poznać zintegrowany performance marketing. Przedstawione zostały jego kluczowe zalety a także zgody niezbędne przy prowadzeniu działań marketingowych. Oczywiście nie zabrakło tego co najbardziej przemawia do wyobraźni a więc przykładów konkretnych kampanii pokazujący jak w praktyce można wykorzystać możliwość łączenia ze sobą różnych kanałów w różnych kombinacjach i przy różnej ich ilości. To właśnie zobrazowało myśl przewodnią całej prezentacji a więc możliwość budowania kampanii marketingowych jak z klocków Lego.