Kariera zawodowa

Właściwie całą swoją dotychczasową karierę zawodową podporządkowałem rozwojowi w zakresie marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem SEO. Miałem okazję poznać specyfikę pracy w różnego typu firmach dzięki czemu mogłem spojrzeć na kwestię marketingu internetowego z różnych perspektyw. W ten sposób zdobyłem cenne doświadczenie, dzięki któremu mogę efektywniej osiągać cele jakie zakładam sobie na kolejnych etapach swojej kariery.

Poniżej prezentuje przebieg mojej dotychczasowej kariery zawodowej z uwzględnieniem firm w których dotychczas pracowałem i obowiązków jakich się w nich podejmowałem:

październik 2013 – teraz

inetmedia-logoInetmedia

Specjalista SEO

  • dokonywanie analizy SEO
  • optymalizowanie witryn internetowych
  • przygotowywanie strategii SEO oraz nadzór nad jej realizacją
  • kierowanie projektami SEO
  • rozwój zaplecza pozycjonerskiego wykorzystywanego w ramach prowadzonych projektów

styczeń 2012 – październik 2013

gnsbud-logoGnsbud

Specjalista ds. E-commerce

  • optymalizacja sklepów internetowych ze szczególnym uwzględnieniem zawartości oraz użyteczności witryny, nawigacji i uproszczenia procesów dla klientów
  • stworzenie a następnie wdrożenie strategii SEO
  • nadzór nad prowadzonymi kampaniami PPC
  • przygotowywanie strategii działań w social media

grudzień 2010 – styczeń 2012

netstel-logoNETSTEL Software

Młodszy specjalista SEO/Redaktor

  • realizowanie działań z zakresu marketingu internetowego dla portalu Pobierz.pl
  • rozwój zaplecza pozycjonerskiego
  • uczestniczenie w tworzeniu nowej wersji witryny Downloads.pl
  • przygotowywanie nowych oraz optymalizacja już istniejących tekstów z uwzględnieniem wymogów wyszukiwarek internetowych
  • przygotowywanie contentu dla portali takich jak Downloads.pl czy Pobierz.pl
  • administrowanie serwisem Spolszczenia.pl

listopad 2010 – grudzień 2010

adweb-logo Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb

Stażysta w dziale SEO/SEM

  • prowadzenie działań z zakresu link buildingu
  • tworzenie tekstów wykorzystywanych w procesie pozycjonowania
  • rozwój zaplecza pozycjonerskiego
  • wybór optymalnych fraz kluczowych dla klientów
  • opieka nad firmowymi blogami
  • redagowanie treści zgodnych z wytycznymi wyszukiwarek

wrzesień 2010 – listopad 2010

onet-logoGrupa Onet.pl SA

Staż w Dziale Produktu Reklamowego Search & Marketplace

  • dbanie o aktualność emitowanej oferty reklamowej
  • kontrola zgodności ofert produktowych z prezentowanymi formami reklamowymi
  • przygotowywanie do emisji kreacji reklamowych
  • redagowanie treści na potrzeby tworzonych produktów reklamowych
  • aktywny udział w przygotowywaniu ofert handlowych
  • uczestnictwo w zarządzaniu produktami reklamowymi

Kim jestem?


Nazywam się Łukasz Kołodziejczyk i tematyką marketingu internetowego interesuję się nieprzerwanie już od kilku lat. Ciągle staram wyznaczać sobie ambitne cele, których realizacja zapewnia niezmierną satysfakcję a jednocześnie stanowi bodziec do tego aby stawiać kolejne kroki prowadzące do rozwoju mojej kariery zawodowej.

O mnie

Kontakt