Kariera zawodowa
Właściwie całą swoją dotychczasową karierę zawodową podporządkowałem rozwojowi w zakresie marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem SEO. Miałem okazję poznać specyfikę pracy w różnego typu firmach dzięki czemu mogłem spojrzeć na kwestię marketingu internetowego z różnych perspektyw. W ten sposób zdobyłem cenne doświadczenie, dzięki któremu mogę efektywniej osiągać cele jakie zakładam sobie na kolejnych etapach swojej kariery.
Poniżej prezentuje przebieg mojej dotychczasowej kariery zawodowej z uwzględnieniem firm w których dotychczas pracowałem i obowiązków jakich się w nich podejmowałem:
październik 2013 – teraz
Inetmedia
Specjalista SEO
- dokonywanie analizy SEO
- optymalizowanie witryn internetowych
- przygotowywanie strategii SEO oraz nadzór nad jej realizacją
- kierowanie projektami SEO
- rozwój zaplecza pozycjonerskiego wykorzystywanego w ramach prowadzonych projektów
styczeń 2012 – październik 2013
Gnsbud
Specjalista ds. E-commerce
- optymalizacja sklepów internetowych ze szczególnym uwzględnieniem zawartości oraz użyteczności witryny, nawigacji i uproszczenia procesów dla klientów
- stworzenie a następnie wdrożenie strategii SEO
- nadzór nad prowadzonymi kampaniami PPC
- przygotowywanie strategii działań w social media
grudzień 2010 – styczeń 2012
NETSTEL Software
Młodszy specjalista SEO/Redaktor
- realizowanie działań z zakresu marketingu internetowego dla portalu Pobierz.pl
- rozwój zaplecza pozycjonerskiego
- uczestniczenie w tworzeniu nowej wersji witryny Downloads.pl
- przygotowywanie nowych oraz optymalizacja już istniejących tekstów z uwzględnieniem wymogów wyszukiwarek internetowych
- przygotowywanie contentu dla portali takich jak Downloads.pl czy Pobierz.pl
- administrowanie serwisem Spolszczenia.pl
listopad 2010 – grudzień 2010
Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb
Stażysta w dziale SEO/SEM
- prowadzenie działań z zakresu link buildingu
- tworzenie tekstów wykorzystywanych w procesie pozycjonowania
- rozwój zaplecza pozycjonerskiego
- wybór optymalnych fraz kluczowych dla klientów
- opieka nad firmowymi blogami
- redagowanie treści zgodnych z wytycznymi wyszukiwarek
wrzesień 2010 – listopad 2010
Grupa Onet.pl SA
Staż w Dziale Produktu Reklamowego Search & Marketplace
- dbanie o aktualność emitowanej oferty reklamowej
- kontrola zgodności ofert produktowych z prezentowanymi formami reklamowymi
- przygotowywanie do emisji kreacji reklamowych
- redagowanie treści na potrzeby tworzonych produktów reklamowych
- aktywny udział w przygotowywaniu ofert handlowych
- uczestnictwo w zarządzaniu produktami reklamowymi