Blog

Autoprezentacja w biznesie – podsumowanie warsztatów

Gdy za oknem nie widać ani jednej chmury a z nieba leje się bezlitosny żar to zapewne myśli wielu osób krążą przede wszystkim wokół problemu schłodzenia się. Mało kto w takich warunkach myśli jeszcze o tym aby akurat w obliczu takich warunków pogodowych troszczyć się akurat o samorozwój. Jest... czytaj dalej

CRASH Mondays #5 – podsumowanie

Czym jest CRASH Mondays? CRASH Mondays to cykl odbywających się co miesiąc spotkań, podczas których jest okazja przyswoić nieco marketingowej wiedzy. Warto tu jednak zaznaczyć, że jest to wiedza serwowana przez branżowych praktyków. Teorię mamy więc w tym wypadku ograniczoną do absolutnego minimum a skupiamy się przede wszystkim na... czytaj dalej

PR bez krawatów – podsumowanie

PR bez krawatów – co to właściwie jest? Public Relations to branża, która choć tak naprawdę towarzyszy nam każdego dnia to mimo wszystko nadal mało o niej wiemy. Niestety często jest ona postrzegana przez pryzmat różnego rodzaju mitów, które nijak mają się do rzeczywistości. Gdyby kogoś spytać czym właściwie... czytaj dalej

Przyszłość, która nadejdzie jutro – Damian Sałkowski

Wszyscy dotychczasowi prelegenci podczas SemKRK #6 BIG skupiali się przede wszystkim na stanie obecnym omawiając dostępne rozwiązania lub też nawiązywali do przeszłości omawiając case study przeprowadzonych kampanii. Damian Sałkowski postanowił jednak pójść krok do przodu i spróbować zajrzeć w przyszłość tak aby odkryć co interesujące ona dla nas szykuje.... czytaj dalej

Obcokrajowcy o polskich miastach, czyli trudne tematy w content marketingu – jak uniknąć hejtu i zdobyć naturalne linki – CASE STUDY – Piotr Mikulski

Przed wyzwaniem odnośnie tego jak zdobyć linki w naturalny sposób staje wiele sposób. Nie każdy jest bowiem dużą, rozpoznawalną marką do której użytkownicy sami linkują trafiając na interesujące ich treści. To właśnie te treści są tutaj słowem kluczem i bazą case study, które w swojej prezentacji przedstawił Piotr Mikulski.... czytaj dalej

Kim jestem?


Nazywam się Łukasz Kołodziejczyk i tematyką marketingu internetowego interesuję się nieprzerwanie już od kilku lat. Ciągle staram wyznaczać sobie ambitne cele, których realizacja zapewnia niezmierną satysfakcję a jednocześnie stanowi bodziec do tego aby stawiać kolejne kroki prowadzące do rozwoju mojej kariery zawodowej.

O mnie

Kontakt