Szkolenia

Dbając o swój nieustanny zawodowy rozwój i zarówno nabywanie nowych umiejętności jak i rozwijanie tych już posiadanych staram się regularnie uczestniczyć w różnego rodzaju branżowych szkoleniach. Udział w nich daje mi również możliwość nawiązywania nowych, zawodowych znajomości oraz poszerzania horyzontów poprzez możliwość spojrzenia na kwestię promocji stron internetowych w sieci z szerszej perspektywy.

Nie bez znaczenia jest również nauka praktycznego wykorzystania wielu różnych rozwiązań z zakresu marketingu internetowego, dzięki prezentowanym podczas szkoleń case study pozwalającym ugruntować przedstawianą w czasie ich trwania wiedzę teoretyczną.

Poniżej znajduje się lista szkoleń w jakich dotychczas miałem okazję brać udział:

  • 12 czerwca 2017 – Social Media Customer Care – warsztaty
  • 15 maja 2017 – Monitoring mediów – praktyczne zastosowanie – warsztaty
  • 31 marca 2017 – Facebook – warsztaty
  • 17 marca 2017 – Szkolenie Startup – jak rozpocząć swój biznes?
  • 16 marca 2017 – LinkedIn i SlideShare – szkolenie
  • 8 grudnia 2016 – Warsztaty „Certyfikowany Social Media Manager”
  • 29 września 2016 – Warsztaty „Google Analytics”
  • 8 – 9 września 2016 – Szkolenie „Akademia Analytics”
  • 8 – 9 września 2016 – Szkolenie „Akademia Analytics”
  • 31 sierpnia 2016 – Kurs „Nowy potencjał Google AdWords – jak pokonać konkurencję w Sieci w 2016/2017 roku?”
  • 31 lipca 2016 – Kurs „AdWords – Zaawansowane techniki reklamy”
  • 23 lipca 2016 – Kurs „AdWords – Jak skutecznie reklamować się w sieci”
  • 4 lipca 2016 – Kurs „Projektowanie stron i UI/UX”
  • 26 czerwca 2016 – Kurs „UX & UI – sztuka użytecznego projektowania”
  • marzec 2016 – czerwiec 2016 – School of New Media specjalizacja E-Biznes i Komunikacja
  • 29 maja 2016 – szkolenie „Kurs Analytics – ABC analizy i optymalizacji”
  • 8 marca 2016 – szkolenie „Skuteczny E-Marketing”
  • 26 lutego 2016 – szkolenie „Najlepsze Strategie w Online Marketingu – kompletny marketing mix na 2016”
  • 3 grudnia 2015 – szkolenie „Pozycjonowanie lokalne w Google”
  • 26 listopada 2015 – szkolenie „Optymalizacja wydajności strony”
  • 19 listopada 2015 – szkolenie „Content + Outreach w Polsce”
  • 12 listopada 2015 – szkolenie „Odzyskiwanie linków z wygasłych domen”

Kim jestem?


Nazywam się Łukasz Kołodziejczyk i tematyką marketingu internetowego interesuję się nieprzerwanie już od kilku lat. Ciągle staram wyznaczać sobie ambitne cele, których realizacja zapewnia niezmierną satysfakcję a jednocześnie stanowi bodziec do tego aby stawiać kolejne kroki prowadzące do rozwoju mojej kariery zawodowej.

O mnie

Kontakt