Relacja z E-Marketing Day

Relacja z E-Marketing Day
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Podsumowanie

Bez wątpienia wydarzeń takich jak E-Marketing Day ciągle jest zbyt mało i mowa w tym wypadku nie tylko o Śląsku ale o całym kraju. Marketing internetowy to dziedzina obejmująca tak naprawdę wiele obszarów wiedzy i chcąc się rozwijać w tym kierunku trzeba być nastawionym na ich stopniowe poznawane niemal przez całą swoją karierę. Jednocześnie jest to świat fascynujący nie tylko ze względu na swoją głębię i mnogość zagadnień ale również na dynamikę zmian. Właśnie w ten sposób mieliśmy okazję spojrzeć na marketing internetowy przysłuchując się kolejnym prezentacjom.

Hasłem E-Marketing Day było „Marketing w najlepszym wydaniu na Śląsku” i z perspektywy kogoś kto miał okazję spędzić cały dzień słuchając wnikliwie kolejnych prelegentów mogę powiedzieć, że hasło to było naprawdę trafne. Różnorodność poruszonych tematów omawianych przez prawdziwych praktyków przybliżających kolejne zagadnienia nie na podstawie teoretycznej wiedzy ale konkretnych doświadczeń. Dodatkowo ta płynąca od nich potężna dawka inspiracji do działania była po prostu czymś niesamowitym.

E-Marketing Day było jednak czymś więcej niż tylko typową konferencją podczas której mieliśmy okazję słuchać naprawdę ciekawych prezentacji. Organizatorzy zadbali bowiem również o część artystyczną, w ramach której najpierw podczas jednej z przerw mogliśmy posłuchać Tymoteusza Biesa będącego uczestnikiem Konkursu Chopinowskiego w 2015 roku. Z kolei na koniec była okazja przekonać się, że Michał Sadowski ma talent nie tylko do tworzenia startupów ale również muzyczny, który realizuje w ramach kapeli Band24.

Swój czas warto inwestować w przemyślany sposób i decyzję o uczestnictwie w E-Marketing Day mogę zaliczyć właśnie do udanych inwestycji bowiem niewątpliwie była to efektywnie spędzona sobota.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone