Relacja z Festiwalu SEO 2016

Relacja z Festiwalu SEO 2016
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Rozgrzej landingi do czerwoności – Jan Michalski

Jako drugi wystąpił przed nami Jan Michalski, który omawiał kwestię tego na co tak naprawdę warto zwrócić uwagę chcąc stworzyć efektywny landing page. Przede zwrócił naszą uwagę na to, że skoro chcemy sprzedawać to przede wszystkim musimy zrobić dobre pierwsze wrażenie. Strona sprzedażowa musi się prezentować atrakcyjnie bowiem jeśi będzie już samą swoją estetyką zniechęcać użytkownika to z pewnością nie poświęci on swojego czasu na to aby zapoznać się z jej treścią.

Gdy już potrafimy wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie możemy skupiać się na innych elementach a wręcz konkretnych detalach. Jak bowiem udowadniał podczas swojej prezentacji Jan Michalski bardzo często to właśnie takie niepozorne detale mogą mieć kluczowy wpływ na to czy wizyta użytkownika zakończy się zakupem a więc czy strona sprzedażowa spełni swoje zadanie. Sporo uwagi poświęcone było omówieniu kwestii, na które warto zwrócić uwagę wp przypadku rankingów będących dość często wykorzystywanym elementem. Jak się okazało w ich wypadku czasami odpowiednia prezentacja produktów czy nawet podkreślenie aktualności rankingu poprzez zamieszczenie daty jego ostatniej aktualizacji może przynieść naprawdę pozytywny skutek.

Jednak ciekawe efekty mogą też wynikać z troski o inne detale, o których była mowa w dalszej części prezentacji. Jak się bowiem okazało warto dać użytkownikom możliwość zostawiania komentarzy na temat oferowanych produktów a także zapewnić im możliwość wystawiania konkretnej oceny. Dobrze też zestawić ocenę ze swoją z oceną użytkowników i w przejrzystej formie prezentować główne zalety oraz wady danego produktu. Nie powinniśmy również zapominać o starannie przygotowanej podstronie O nas oraz widżetach społecznościowych gdyż te elementy budują zaufanie użytkowników. Jan Michalski podczas swojej prezentacji niewątpliwie pokazał wiele konkretnych przykładów tego jak pozornie drobne detale mogą tak naprawdę być kluczowe jeśli chodzi o skuteczność strony typu landing page.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone