Relacja z Festiwalu SEO 2016

Relacja z Festiwalu SEO 2016
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Od contentu do wysokiej jakości ruchu. Branżowe case study. – Paweł Strykowski

Prezentacja Pawła Strykowskiego z firmy Whitepress kontynuowała tak naprawdę rozpoczęty ju temat content marketingu. Tym razem mieliśmy jednak zaprezentowany bardziej klasyczny case pokazujący jak przy pomocy typowego artykułu zawalczyć o wysokie pozycje na konkurencyjnych frazach i pozyskać dzięki temu wartościowy ruch. Głównym przesłaniem tej prezentacji było tak naprawdę pokazanie, że SEO wcale nie musi być jakąś magiczną sztuką bowiem wystarczy tak naprawdę rzetelna praca oparta na odpowiedniej wiedzy.

W przejrzysty sposób etap po etapie został przedstawiony cały proces tworzenia treści jej optymalizacji oraz promocji w sieci. Jednocześnie na każdym etapie podliczane były poniesione koszty, które na koniec zostały zsumowane i zestawione z kosztem funkcjonowania kampanii AdWords gdybyśmy chcieli przy jej pomocy osiągnąć takie efekty jakie udało się w przypadku przedstawionego artykułu. Wnioski były dość oczywiste i okazało się, że przedstawiona jako case kampania content marketingowa przyniosła tak naprawdę realne oszczędności.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone