Relacja z Festiwalu SEO 2016

Relacja z Festiwalu SEO 2016
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Jak spojrzeć poza TOP10 w Google i znaleźć ruch dla klienta – Krystian Szastok

Ostatnią sesję prezentacji rozpoczął Krystian Szastok, który przybliżał nam zagadnienia związane z funkcjonowaniem rynku UK w kontekście SEO. Przede wszystkim zwrócił uwagę na różnice pomiędzy tym jak do kwestii SEO podchodzi się w Polsce a jak to wygląda w Wielkiej Brytanii. Przykładowo podkreślił fakt, że w UK żadna większa agencja nie zajmuje się tworzeniem zaplecz dla swoich klientów. Ciekawostką było też poruszenie kwestii rozliczania agencji ze zdobywanych linków, których istnienie musi mieć konkretne uzasadnienie. W kontekście tego omówił kwestię tego jak podchodzi się do oceny linków na rynkach zagranicznych.

Przede wszystkim liczą się aspekty takie jak szansa na to, że link zostanie kliknięty, jaka jest możliwość że przyczyni się do konwersji a także kim jest autor artykułu w którym link zostaje umieszczony i czy ta treść prezentują odpowiednią jakość zarówno jeśli chodzi o stylistykę i wartość merytoryczną. Podobnie wyglądała również omówiona podczas prezentacji kwestia oceny portali właśnie pod względem korzyści jakie mogą przynieść stronie klienta. Krystian zwrócił uwagę na fakt, że na strony internetowego nie powinno się patrzeć w kontekście jednorazowej akcji i zdobycia na nich linka.

Tak naprawdę powinno się stawiać przede wszystkim na budowanie trwałych relacji z właścicielami stron. Na koniec poruszona została kwestia portali takich jak choćby TripAdvisor, w których również warto dbać o widoczność stron swoich klientów bowiem to właśnie tego typu portale są często prezentowane na czołowych miejscach wyników wyszukiwania i to właśnie poprzez nie może prowadzić droga do zdobycia cennego ruchu.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone