Relacja z „SemKRK”

Relacja z „SemKRK”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Mieszkając w Krakowie i zajmując się marketingiem internetowym nie sposób było nie zwrócić uwagi na niedobór tematycznych imprez dających możliwość spotkania się w branżowym gronie oraz posłuchania ciekawych prelekcji w fajnej, luźnej atmosferze. Oczywiście były wydarzenia takie jak „e-Biznes Festiwal„, które w jakimś stopniu wypełniały tą lukę jednak nadal było czegoś brak. Dopiero rok 2016 przyniósł zmiany w tej kwestii i ogłoszenie organizacji pierwszego „SemKRK” a więc prawdziwego spotkania branży SEM.

Pod koniec lutego gdy tylko ruszyła rejestracja na to wydarzenie postanowiłem skorzystać z okazji i zdobyć swoją wejściówkę aby przekonać się czy wreszcie Kraków doczekał się spotkania branży SEM z prawdziwego zdarzenia i godnego swojego potencjału. Pośpiech w tym wypadku okazał się dobrą decyzją bowiem wejściówki na „SemKRK” skończyły się naprawdę szybko. Przyznam, że decyzja o wybraniu się na to spotkanie była podjęta trochę spontanicznie bowiem w momencie otwarcia przez organizatorów rejestracji nadal tak naprawdę było wiele niewiadomych dotyczących przede wszystkim prelegentów i tego jakie tematy będą prezentować.

Już jednak samo zainteresowanie ze strony społeczności było pozytywnym sygnałem a gdy tylko ujawniani byli kolejni prelegenci jedynie utwierdzałem się w tym, że decyzja o zaufaniu organizatorom była słuszna. Dlatego gdy tylko nadszedł 16 marca udałem się do klubu Pauza in Garden bowiem to właśnie tam miało się odbyć całe wydarzenie. Dotarcie na miejsce nie było szczególnie trudne bowiem Pauza znajduje się w ścisłym centrum Krakowa do którego dostać się można na wiele sposobów choć mimo wszystko ze względu na możliwe problemy z parkowaniem chyba najefektywniejszym i komfortowym środkiem transportu jest jednak komunikacja miejska. Na plus organizatorom należy też z pewnością zaliczyć dodatkowe oznakowanie okolicy ułatwiające trafienie na miejsce.

Na miejscu pozostała już tylko standardowa procedura rejestracji i odebranie swojego pakietu różnego rodzaju materiałów reklamowych wśród których zauważalnie największą popularnością cieszył się kupon na darmowe piwo. Warto przy tym wspomnieć że organizatorzy zadbali nie tylko o napoje ale również o coś do zjedzenia dzięki czemu mogliśmy zasmakować w pizzy a więc podstawie zbilansowanej diety każdego marketera.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone