Relacja z „SemKRK”

Relacja z „SemKRK”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Interesująca wielu najbardziej część wydarzenia a więc prezentacje rozpoczęła się z drobnym poślizgiem jednak ze względu na dość towarzyską atmosferę praktycznie nikt nie zwrócił nawet na to uwagi. Można to uznać za nieistotne tym bardziej że prelegenci poziomem swoich prezentacji w zupełności wynagrodzili nam to nieco dłuższe oczekiwanie a Tomasz Stopka w swoim stylu dodatkowo co chwilę rozbawiał całą salę.

W przeciągu nieco ponad dwóch godzin okazję do zaprezentowania się miało pięciu prelegentów. Na początek Tomasz Trzósło przybliżył nam nieco ogromne możliwości jakie niesie ze sobą wykorzystanie Tag Managera. Przyznam że kiedyś już próbowałem przekonywać się do tego rozwiązania i jakoś wtedy szczególnie się z nim nie zaprzyjaźniłem. Jednak po tej prezentacji nabrałem przekonania, że jednak chyba warto dać Tag Managerowi drugą szansę i zaimplementować go na swoich stronach.

Kolejną osobą mającą okazję się nam zaprezentować był Łukasz Haładus z nieśmiertelnym w ostatnim czasie tematem Marketing Automation. Ekipie z firmy Benhauer trzeba przyznać, że robią naprawdę wiele aby promować nie tyle nawet swoje rozwiązania w zakresie Marketing Automation co samą technologię i jej ogromne możliwości. Praktycznie na każdej konferencji związanej z marketingiem internetowym jest okazja posłuchać nieco o tym jak wiele można zyskać poprzez przemyślaną automatyzację marketingu i jak wiele możliwości w tym zakresie jest obecnie dostępnych.

Jako trzeci pojawił się przed nami Damian Sałkowski reprezentujący Senuto i będący jednocześnie CEO firmy. Z samym Senuto miałem już wcześniej do czynienia doceniając bogatą funkcjonalność i wysiłek jaki był wkładany w rozwój tego narzędzia. Była to jedna z prezentacji na które szczególnie czekałem i przyznam, że się nie zawiodłem. Mieliśmy okazję posłuchać na temat tego jak zmieniają się SERPy i co nasz może w tym zakresie czekać w najbliższym czasie. W prezentacji szczególny nacisk położony był na kwestię różnego rodzaju snippetów z dodatkowymi informacjami prezentującymi choćby prognozy pogody, wyniki meczów piłkarskich, kursy walut czy tak zwane grafy wiedzy dostarczające dodatkowych informacji związanych z naszym zapytaniem.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone