Relacja z „SemKRK”

Relacja z „SemKRK”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Po trzeciej prezentacji nadeszła pora na przerwę, która dla niektórych była doskonałą okazją aby posilić się smakowitą pizzą i wykorzystać swój kupon na darmowe piwo. Była to też szansa na rozmowę z prelegentami, którzy cały czas byli dostępni i chętnie odpowiadali na wszelkie pytania. Po kilkunastu minutach odpoczynku dla umysłów, które miały już tego wieczoru okazję przyjąć naprawdę potężną dawkę użytecznych informacji nadeszła pora na czwartą prezentację.

W ramach niej Łukasz Kozłowski prezentował nam możliwości Google AdWords których zapewne większość z nas nie zdawała sobie nawet sprawy nie prowadząc na co dzień bardziej rozbudowanych kampanii. Mieliśmy okazję dowiedzieć się co nieco o dostosowywaniu reklam w czasie rzeczywistym na bazie lokalizacji czy też o dynamicznie tworzonych reklamach na wybrane słowa kluczowe. Była to naprawdę spora dawka wiedzy oraz inspiracji do tego aby jeszcze raz przyjrzeć się swoim kampaniom reklamowym i za sprawą dodatkowych możliwości jakie oferuje AdWords zwiększyć ich efektywność.

Ostatnia prezentacja moim zdaniem zdaniem miała od samego początku szanse aby stać się tą najciekawszą. Ostatnie 20 minut było bowiem przeznaczone dla Tomasza Stopki, który postawił przed sobą niełatwy cel przybliżenia nam kluczowych zasad o których należy pamiętać w kontekście linkowania wewnętrznego. Jego wystąpień miałem już okazję słuchać choćby na e-biznes festiwalu czy też podczas prezentacji na webinarach organizowanych w ramach Nowej Koncepcji SEO. Dla mnie ta ostatnia tego dnia prezentacja stanowiła więc punkt obowiązkowy i zgodnie z przewidywaniami nie zawiodłem się.

Temat linkowania wewnętrznego został zręcznie przedstawiony na przykładzie serwisu Antyweb i wypunktowania błędów popełnionych właśnie na nim. Takie praktyczne przedstawienie tematu było bardzo dobrym pomysłem i sprawiło że całej prezentacji słuchało się naprawdę z przyjemnością pomimo późnej pory na co wpływ mógł też mieć niebanalny styl Tomka Stopki, któremu jak nikomu innemu tego wieczoru udawało się nie tylko przekazywać konkretną wiedzę ale również wzbudzać salwy śmiechu.

Luźna atmosfera, możliwość wymiany doświadczeń z ludźmi z branży i przede wszystkim wartościowi prelegenci dzielący się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z prawdziwą pasją. Tak właśnie w największym skrócie scharakteryzować można pierwsze spotkanie w ramach „SemKRK”. Tak naprawdę to jedyne czego można żałować to fakt, że następne odbędzie się dopiero w czerwcu bowiem organizatorzy założyli kwartalny cykl tego typu spotkań. Pozostaje mieć nadzieję, że z czasem i wraz ze wzrostem zainteresowania ze strony naszej lokalnej społeczności marketingowej tego typu wydarzenia będą organizowane częściej. Już teraz mam bowiem absolutną pewność że takich wydarzeń brakuje w Krakowie i z pełnym przekonaniem mogę każdemu polecić przyjście na następne spotkanie w ramach „SemKRK”.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone