Relacja z „XI Kongresu Online Marketing”

Relacja z „XI Kongresu Online Marketing”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Marzec okazał się dla mnie prawdziwym maratonem różnego rodzaju szkoleń, konferencji oraz kongresów. Zwieńczeniu tego maratonu nastąpiło w dniu 17 marca na „XI Kongresie Online Marketing” odbywającym się w Novotel Warszawa Airport. Dotychczas wszystkie wydarzenia związane z marketingiem internetowym były na moje szczęście organizowane w miejscach dobrze skomunikowanych z dworcami kolejowymi i jak się okazało tak też było i w tym przypadku tak więc sama podróż przebiegła sprawnie i nie dostarczyła żadnych dodatkowych atrakcji.

Rejestracja na miejscu również przebiegła błyskawicznie za sprawą udostępnionej przez organizatorów możliwości skorzystania z szybkiej ścieżki rejestracyjnej co do maksimum uprościło całą procedurę. Wystarczyło tylko wydrukować sobie wcześniej specjalny bilet szybkiego wstępu dzięki któremu oszczędzało się nieco czasu. Jak okazało się na miejscu przy okazji kongresu swoje produkty i usługi prezentowało wiele firm związanych z marketingiem internetowym. Taka forma reklamy moim zdaniem była odpowiednia bowiem do stoiska mógł podejść każdy zainteresowany rozwiązaniami konkretnej firmy i uzyskać potrzebne informacje.

Być może właśnie dlatego wśród przedstawianych prezentacji nie było takich typowo sprzedażowych nastawionych na promowanie konkretnego produktu czy usługi. Zaliczam to na plus całego wydarzenia bowiem niejednokrotnie miałem już okazję uczestniczyć w różnego rodzaju prezentacjach, które pod przykrywką pozornie ciekawego tematu przemycały taka naprawdę nachalną akcję promocyjną w której oczywiście naprawdę merytorycznej wiedzy było naprawdę niewiele. Na szczęście w odniesieniu do XI Kongresu Online Marketing nie można w tej kwestii powiedzieć złego słowa.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że niemal całość kongresu została podzielona na dwie ścieżki tematyczne. Zagadnienia w ramach nich prezentowane kierowane były do dwóch różnych grup odbiorców bowiem jedna ścieżka prezentacyjna skupiała się na tematyce B2B a druga na B2C. Wyjątek stanowiły jedynie pierwsze cztery prezentacje, które były wspólne dla wszystkich uczestników. Dzięki temu każdy łatwiej mógł dopasować tematykę prezentacji, w których chce uczestniczyć do swoich potrzeb. Ja akurat zdecydowałem się na uczestnictwo w ścieżce B2B ze względu na obecność w niej większej ilości zagadnień związanych bezpośrednio z obszarami marketingu internetowego, które najbardziej mnie interesują.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone