Relacja ze szkolenia „Najlepsze Strategie w Online Marketingu – kompletny marketing mix na 2016”

Relacja ze szkolenia „Najlepsze Strategie w Online Marketingu – kompletny marketing mix na 2016”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Na szkolenie „Najlepsze Strategie w Online Marketingu – kompletny marketing mix na 2016” trafiłem w zasadzie przypadkowo za sprawą organizatorów XI Kongresu Online Marketing, którzy jak się okazało organizowali również cykl szkoleń w różnych miast w Polsce. To właśnie od nich jako zarejestrowany uczestnik zaplanowanego na marzec XI Kongresu Online Marketing otrzymałem propozycję uczestniczenia również w takim szkoleniu.

O samym szkoleniu na początku nie wiedziałem w zasadzie zbyt wiele i podejmując decyzję o uczestniczeniu w nim bazowałem w głównej mierze na renomie organizatora, którego organizowane cyklicznie kongresy poruszające różne zagadnienia z zakresu marketingu internetowego cieszyły się naprawdę dobrą opinią. Nie ukrywam, że w decyzji pomocna była również osoba prowadzącego szkolenie Pana Artura Maciorowskiego a więc redaktora prowadzącego magazynu Online Marketing.

Szkolenie odbyło się 26 lutego w Hotelu Campanile położonym w samym sercu Krakowa. W dość kameralnym gronie mieliśmy okazję korzystać z komfortowej sali konferencyjnej w której zasadzie mieliśmy wszystko czego potrzeba a więc rzutnik, dostęp do Internetu a także notatniki oraz długopisy umożliwiające zapisywanie najważniejszych informacji. Sposobności do robienia notatek było wiele bowiem ilość przekazanej nam tego dnia wiedzy była naprawdę ogromna.

Tym co z pewnością wyróżniało to szkolenie na tle innych w jakich miałem okazję uczestniczyć do tej pory była przede wszystkim cała masa różnego rodzaju danych statystycznych. Normalnie narzekałbym na to bowiem tego typu dane będące najczęściej stałym elementem różnego rodzaju branżowych raportów nie są zazwyczaj zbyt interesujące i żeby wydobyć z nich coś naprawdę ciekawego trzeba uważnie przeglądać masę tabelek i wykresów. W tym jednak wypadku Pan Artur Maciorowski naprawdę skutecznie dobrał dane mające faktyczne odniesienie do prezentowanych zagadnień i odnoszące się choćby do ścieżki decyzyjnej użytkownika.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone