Relacja z Kongres Marketing Automation

Relacja z Kongres Marketing Automation
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Kongres Marketing Automation mimo że jest stosunkowo młodą inicjatywą ma już stałe miejsce w kalendarzu branżowych wydarzeń. Przyznam że nie planowałem wybierać się na jego tegoroczną edycję jednak moje plany diametralnie się zmieniły w wyniku telefonu organizatorów e-biznes festiwalu, na którym miałem przyjemność być na początku listopada. To właśnie od nich dostałem informację o tym że wygrałem wejściówkę na to wydarzenie. Na taką nagrodę zasłużyłem sobie wypełnieniem ankiety, w której starannie opisałem swoje wrażenia z festiwalu a także pomysły co można byłoby w nim zmienić w przyszłości. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że moje odpowiedzi wyjątkowo się spodobały i dzięki nim zapewniłem sobie wyjazd do Warszawy.

Możliwość przejechania się Pendolino a więc chlubą naszych kolei i zobaczenia wreszcie na żywo Stadionu Narodowego była dodatkowym argumentem przemawiającym za tym aby pojawić się na Kongresie Marketing Automation. Zachęcająca była również agenda tego wydarzenia obejmująca następujące prelekcje:

  • How to prepare perfect brand campaign without market research and beyond KPI’s – Marek Roleski i Oliviero Toscani
  • Mamy to w DNA czyli disruptive business model by InPost – Rafał Brzoska
  • Jak sprzedać polską naukę na rynkach światowych – Paweł Przewięźlikowski
  • PR jest w człowieku, czyli jak wygrać życie – Jacek Stryczek
  • Akcelerator przychodów czyli jak wykorzystywać technologię w sprzedaży B2B – Grzegorz Urban
  • Jak mobilna rewolucja oddziałuje na strategie Marketing Automation – Grzegorz Błażewicz
  • Światowe trendy programmatic. Jak model automatycznego zakupu i sprzedaży reklam zmienia oblicze marketingu internetowego – Artur Banach
  • Jak rozbić beton? Śmiechem czy strachem? – Jacek Kotarbiński
  • Jak wiedza o kliencie przekłada się na strategie marketingowe i zarządzanie sprzedażą – Jarosław Trybuchowicz
  • Kogo pozyskujesz: klienta czy jego transakcje? – Michał Kreczmar i Łukasz Dziekan
  • Jak zwiększyć sprzedaż w oparciu o budowę relacji w sieci? – Michał Sadowski
  • Wi-Fi jako narzędzie łączące offline z onlinem – Artur Racicki
  • Komunikacja video: marketing i sprzedaż vs. blichtr i PR – Maciej Wróblewski

Pierwsza z prelekcji prowadzona miała być przez przez obecnego właściciela firmy Roleski a więc marki o której w ostatnim czasie zrobiło się głośniej za sprawą dość oryginalnej kampanii reklamowej. Właśnie ze względu na tą kampanię była to jedna z prelekcji na którą szczególnie oczekiwałem lecz niestety ostatecznie nie doszła ona do skutku gdyż pan Marek Roleski nie mógł przybyć. Jak się okazało miało też swoją dobrą stronę bowiem dzięki temu nieco więcej czasu na swoje prezentacje otrzymali pozostali trzej prelegenci których wystąpienia zaplanowane zostały przed przerwą obiadową.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone