School of New Media – podsumowanie

School of New Media – podsumowanie
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Internet niewątpliwie zrewolucjonizował współczesny świat wpływając na wiele dziedzin naszego życia. Z pewnością jednym z obszarów, w których ta rewolucja jest szczególnie widoczna jest marketing. Jeszcze kilkanaście lat temu zapewne niewiele było osób zdających sobie sprawę z tego jak w niedługim czasie zmieni się sposób promowania klasycznych biznesów i że globalna sieć da również możliwość tworzenia zupełnie nowych rodzajów firm, których głównym obszarem działania będzie właśnie Internet.

Niejako odpowiedzią na tą zmianę dokonującą się cały czas na naszych oczach jest School of New Media a więc inicjatywa edukacyjna mogąca nas przygotować do radzenia sobie w zmieniającej się rzeczywistości. Jednocześnie jest to również reakcja na stan obecnego systemu edukacyjnego posiadającego wiele ograniczeń. O tym, że SONM jest czymś wyjątkowym można było się już przekonać na etapie pierwszego kontaktu z tym przedsięwzięciem bowiem głównym obszarem działań promocyjnych były w tym wypadku media społecznościowe. Właśnie za pośrednictwem Facebooka dane mi było dowiedzieć się o istnieniu takiej inicjatywy oraz organizowanej inauguracji, na której będzie możliwość zdobycia większej ilości informacji nie tylko o samej szkole ale przede wszystkim o e-marketingu.

Starannie zaplanowanych 8 weekendów, podczas których czeka nas 128 godzin kursów prowadzonych w sumie przez 32 wykładowców właśnie tak w liczbach przedstawia się SONM. Jednak w tym wypadku liczby nie oddają tego czym tak naprawdę jest ta inicjatywa i dlaczego warto zwrócić na nią szczególną uwagę zwłaszcza wtedy gdy chce się rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu internetowego. Już wspomniana inauguracja School of New Media, która odbyła się w lutym dawała możliwość poczucia na własnej skórze, że mamy do czynienia z czymś wyjątkowym.

Jednak jak się później okazało to i tak była jedynie namiastka i wstęp do tego co do zaoferowania miały już same zajęcia. Tak naprawdę podstawą do zrozumienia idei stojącej za SONM jest poznanie zasady 3W oznaczająca tak naprawdę wiedzę, więzi oraz wygodę. Są to trzy filary, na których od samego początku opiera się School of New Media i to właśnie są te kluczowe aspekty sprawiające, że mamy do czynienia z naprawdę interesującą i co najważniejsze efektywną formą zdobywania wiedzy.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone