Relacja ze szkolenia „Najlepsze Strategie w Online Marketingu – kompletny marketing mix na 2016”

Relacja ze szkolenia „Najlepsze Strategie w Online Marketingu – kompletny marketing mix na 2016”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Mieliśmy również okazję dokładnie przeanalizować lejek zakupowy z uwzględnieniem znaczenia różnych form reklamowych i ich wykorzystania na poszczególnych jego etapach. Nie zabrakło nawet skupienia się na takich detalach jak odpowiednia budowa strony sprzedażowej landing page w przypadku której czasami nawet drobne szczegóły potrafią mieć kolosalne znaczenie. Poruszona została oczywiście też kwestia właściwego targetowania kampanii reklamowych w sieci a więc kwestii, o której nadal wielu marketerów zapomina.

Oczywistym jest, że w czasie kilkugodzinnego szkolenia nie dało się w pełni zagłębić w detale różnych zagadnień związanych z online marketingiem. Jednak i tak jestem pod wrażeniem, że mimo wszystko Panu Arturowi udało się zwrócić uwagę na wiele detali w ramach omawianych elementów kampanii marketingowych. Dzięki temu mogliśmy zarówno spojrzeć na kwestię online marketingu w szerszym kontekście jak i poszerzyć swoją wiedzę związaną z jego konkretnymi elementami.

Moim zdaniem było warto pojawić się tego dnia w Hotelu Campanile i odbyć takie całodzienne szkolenie, które dało mi możliwość uporządkowania mojej dotychczasowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego a także zdobycia nowych informacji i przekonania się jak pewne rozwiązania sprawdzały się w praktyce dzięki przedstawionym case study. Dlatego to niespodziewane szkolenie tak naprawdę mogę ocenić pozytywnie zarówno w kwestii merytorycznej jak i w zakresie organizacji.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone