Relacja z SemKRK #2

Relacja z SemKRK #2
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Podsumowanie

Podczas dzisiejszych pięciu prezentacji mieliśmy zatem przegląd naprawdę różnych zagadnień począwszy od tego co w kontekście urządzeń mobilnych szykują dla nas Google oraz Facebook i jak dzięki nim już niedługo może się zmienić sposób przeglądania treści. Było też nieco o możliwościach jakie daje Analytics nie tylko przy typowej analizie ruchu na stronie ale wspierając również inne obszary marketingu internetowego. Nie zabrakło w tym wszystkim miejsca na prezentację możliwości jakie obecnie mamy za sprawą DoubleClick Search a także zaprezentowania nowej formy reklamowe dedykowanej urządzeniom mobilnym. Na sam koniec pozostało zmierzyć się z tematem błędów 404.

To tylko pokazuje jak nieprzebranym światem różnego rodzaju fascynujących zagadnień jest marketing internetowy. Jednocześnie można było się przekonać jak potrzebne są takie inicjatywy jak SemKRK pozwalające zgłębiać ten świat mając za przewodników doskonałych specjalistów wiedzących na jakie aspekty omawianych zagadnień zwrócić szczególną uwagę. Stosunkowo krótkie prelekcje wprawdzie nie pozwalają omówić danego tematu w naprawdę wyczerpujący sposób jednak w dotychczasowych dwóch edycjach nasi prelegenci udowodnili, że w 20 minut i tak można przekazać naprawdę wiele użytecznej wiedzy.

Tak czy inaczej drugie SemKRK już za nami więc nie pozostaje nam nić innego jak korzystać ze zdobytej wiedzy, rozwijać nawiązane znajomości i czekać cierpliwie na trzecią edycję. Organizatorom można zaś tylko życzyć coraz ciekawszych pomysłów na czynienie SemKRK jeszcze lepszym, tak trafnego jak dotychczas doboru prelegentów i oczywiście ogromnego zainteresowania choć akurat o to raczej i tak nie będą musieli się martwić.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone