Relacja z „IV Kongresu eHandlu”

Relacja z „IV Kongresu eHandlu”
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Wśród prezentacji, których miałem okazję słuchać dało się wyróżnić zarówno te z rożnych względów nieco słabsze jak i takie, które mogłyby trwać nawet kilkukrotnie dłużej a i tak dalej przysłuchiwałbym się im z zainteresowaniem. Wśród tych zasługujących moim zdaniem na szczególną pochwałę są:

  • Łukasz Rysiak – zwracał uwagę na fakt, że osoby handlujące w sieci za bardzo skupiają się na sprzedawaniu zapominając o takich kwestiach jak choćby budowania właściwych relacji z klientem
  • Agata Chmielewska – pokazała, że nie zawsze najniższa cena jest kluczowym argumentem w walce o klienta i są również inne aspekty poprzez, które można wpłynąć na podejmowaną przez niego decyzję zakupową
  • Marcin Cichoń – zwrócił uwagę na kwestię Customer Experience i tego jak kluczowe znaczenie dla podejmowanych przez użytkowników decyzji zakupowych mają właśnie ich odczucia czy doświadczenia związane z danym sklepem internetowym
  • Bartosz Góralewicz – dobitnie pokazał jak spektakularne efekty może przynieść SEO ale rozumiane nie w kontekście zdobywania tysięcy linków do strony a skupione na swoim pierwotnym kontekście a więc kompleksowej optymalizacji

Nawet dla tych czterech osób warto było się zjawić na „Kongresie eHandlu” a tak jak już wspomniałem nie były to jedyne tego dnia prezentacje. Dodatkowo ze względu na przyjętą przez organizatorów formułę wydarzenia nie we wszystkich miałem okazję uczestniczyć tak więc co do wielu zaprezentowanych tego dnia tematów nie mogę się w żaden sposób wypowiedzieć. Przeglądając jednak samą agendę wydarzenia można stwierdzić że przekrój tematów był na tyle duży że praktycznie każdy bez względu na to w jakim kontekście ma do czynienia z eHandlem mógł znaleźć coś dla siebie.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone