Relacja z inauguracji School of New Media

Relacja z inauguracji School of New Media
Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Inicjatywa School of New Media zainteresowała mnie gdy tylko pierwszy raz o niej usłyszałem. Już sama idea reklamowania się jedynie przy wykorzystaniu mediów społecznościowych była dość intrygująca. Nie mniej zresztą jak pomysł stworzenia swoistej szkoły, w której największą wartością będzie przekazywana wiedza. Nie niezmiernie zainteresował fakt kompleksowego podejścia do tematu.

Szkoleń z zakresu marketingu internetowego jest bowiem organizowanych wiele w większości dużych miast. Typowe szkolenia skupiają się jednak zazwyczaj na konkretnym temacie lub ewentualnie grupie związanych ze sobą tematów pozwalając poznać tajniki reklamy Google AdWords czy social mediów. W tym wypadku jednak mamy do czynienia z czymś więcej bowiem w ramach School of New Media poruszone zostaną praktycznie wszystkie kluczowe aspekty marketingu internetowego. Niejako próbką tego co czeka wszystkich chętnych na zgłębianie tajników promocji w sieci miała być inauguracja zaplanowana na 6 lutego.

Dlatego też postanowiłem swój wolny czas konstruktywnie zainwestować i w sobotni poranek wybrać się w podróż do Katowic. Wydarzenie odbywało się w Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym. Moim zdaniem miejsce zostało wybrane bardzo dobrze bowiem przede wszystkim było tuż przy Spodku a więc nie było problemów z szybkim dotarciem na miejsce. Jak się okazało zapewniało również odpowiednie warunki do zorganizowania tego typu wydarzenia za sprawą Sali Audytoryjnej robiącej naprawdę spore wrażenie już samą swoją wielkością.

Tego dnia najważniejsze były jednak prelekcje, których przygotowano kilka i mające nie tylko poszerzyć nasze horyzonty w wybranych dziedzinach ale przede wszystkim być próbką tego jaki poziom wiedzy będzie nam przekazywany w ramach School of New Media.

Podziel się tym wpisem...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone