Blog

Obcokrajowcy o polskich miastach, czyli trudne tematy w content marketingu – jak uniknąć hejtu i zdobyć naturalne linki – CASE STUDY – Piotr Mikulski

Przed wyzwaniem odnośnie tego jak zdobyć linki w naturalny sposób staje wiele sposób. Nie każdy jest bowiem dużą, rozpoznawalną marką do której użytkownicy sami linkują trafiając na interesujące ich treści. To właśnie te treści są tutaj słowem kluczem i bazą case study, które w swojej prezentacji przedstawił Piotr Mikulski.... czytaj dalej

Sprzedaż, to nie tylko kup teraz – Display 4 Customer Journey na przykładzie kampanii dla Mitsubishi – Szymon Bukowicz

Już wcześniej choćby Łukasz Chwiszczuk wspominał w swojej prezentacji o wartości personalizacji. Szymon Bukowicz postanowił pójść krok dalej i udowodnić nam, że personalizację można a wręcz należy wykorzystać w kontekście poszczególnych etapów na ścieżce zakupowej. To właśnie niejako magiczny termin coustomer journey stanowił tak naprawdę oś dla całej prezentacji.... czytaj dalej

Jaką muzykę grają SWLe? – Paweł Gontarek

SWL to charakterystyczny, trzyliterowy skrót, który większości osób mających kiedykolwiek styczność z SEO kojarzy się chyba dość jednoznacznie Jednak podczas swojej prezentacji Paweł Gontarek postanowił nieco odczarować te okryte „złą sławą” trzy litery. Tłem do całej opowieści jakiej mieliśmy okazję wysłuchać były radia internetowe i to jak radzą sobie... czytaj dalej

Optymalizacja CMS Joomla! pod Google – to proste – Tomasz Jeska

Już w opisie swojej prezentacji Tomasz Jeska zawarł jasne założenia. Przede wszystkim było to pokazanie, że na bazie Joomli można stworzyć bardzo dobrze zoptymalizowaną stronę, osiągającą rewelacyjne wyniki w Google PageSpeed Insights. Dodatkowo miało zostać udowodnione, że https da się włączyć zaledwie jednym kliknięciem a proces optymalizacji można sobie... czytaj dalej

5 sprawdzonych patentów na generowanie leadów za pomocą połączonych kampanii Facebook i Adwords – Ireneusz Stadler

Ireneusz Stadler w swojej prezentacji niejako zapoczątkował temat, do którego jeszcze szerzej odwołał się później Łukasz Chwiszczuk. Mowa mianowicie o czerpaniu korzyści z synergii różnych kanałów a w tym konkretnym wypadku akurat Facebooka oraz AdWordsa. Nasz prelegent w swojej prezentacji wyraźnie podkreślił to jak sprytnym rozwiązaniem są formularze Facebooka.... czytaj dalej

Kim jestem?


Nazywam się Łukasz Kołodziejczyk i tematyką marketingu internetowego interesuję się nieprzerwanie już od kilku lat. Ciągle staram wyznaczać sobie ambitne cele, których realizacja zapewnia niezmierną satysfakcję a jednocześnie stanowi bodziec do tego aby stawiać kolejne kroki prowadzące do rozwoju mojej kariery zawodowej.

O mnie

Kontakt